Follow Kami tau Follow kami tau Follow Kami tau Follow kami tau Follow kami tau ;D

Tema Blog Aku ! :)

Ramai yang tanya aku "Ehh , Kenapa blog hang warna HITAM n PURPLE ?" . Aduyaii , benda tuu pun masalah kea ? Dah penat aku nak menjawabnya :/ . Okayy , sekarang aku nak cerita dengan jujur laa . Blog aku warna Hitam n Purple sebab ada someone ney , Dia tersangat laa special buat aku , Dia minat sangat-2 warna Purple . Kiranya , hidup dia penuh dengan warna purple jea . Then , Hitam pulakk , Aku minat warna hitam , pakaian aku banyak yang warna hitam . Bilaa purple dgn hitam bergabung , nampak cantik sangat >_< . Sebab tu laa , aku warnakan blog aku ney dengan warna PURPLE HITAM :* . Okayy , boleh faham dah ? Haha , sampai sini jea eh aku cerita , lepas ney tayah nak tanya banyak-2 sangat :/

#Thank youuuu#

No comments:

Post a Comment