Follow Kami tau Follow kami tau Follow Kami tau Follow kami tau Follow kami tau ;D
Assalammualaikum . Wahh ! Dah lama tak update neyy , Rindu aku tak ? Hehe , harap-2 hampa rindu laa naa :* . Pejam celik pejam celik , dah masuk bulan Ramadhan kan ? Alahaii , tak sabar sangat-2 nak raya *puasa pun belum habes :/ . Btw ,  Baju raya aku tahun ney warna BIRU <3 . Yeahh ,Warna kesukaan aku . Selama ney tak pernah pun buat baju warna biru , So tahun ney nak buat tema Biru pulak :) .

Tahun lepas raya berpasangan , Tahun ney ? Alaa , sedih k sedih , raya sorang-2 laa :'( . Kali ney takde partner , takde sapa yang nak sedondon dengan aku :/ , Tapi takpa laa , Janji aku boleh raya . Hope raya kali ney paling rancak dari tahun lepas . Tahun lepas apak bosan doee ! Sebelum tuu lupa nak cakap . Aku raya dekat Parit Buntar , Kampung belah mama :) Then , raya kedua insyaallah balik Sungai Petani .

Hurmm , Ramadhan tahun ney tak dapat nak berbuka sekali dengan member-2 dekat S.P . Sabtu haritu , aku berbuka dengan member-2 dekat Teluk Intan ney , Best jugak ahh . Depa semua sporting , layan aku macam dah kenal bertahun tahun :P. Tapi sayangnya , nanti tak dapat nak sambut raya dengan member-2 T.I sebab cuti sekolah 2 minggu aku duduk S.P :'( . Tapi takpa , insyaallah tahun depan ada lagi , Cewahh :3 . Dah ahh ! Apahal aku membebel malam-2 buta ney , aduyaii . Okayy , nak cita pasal tu jea , buat masa sekarang , takde cita yang best-2 :/ . Kbyee , Muaaahhhh :*
#Thank youuuu#

No comments:

Post a Comment